maandag 5 augustus 2013

Le Grand Bleu, Glossybox juli 2013 voor die lange lange zomerdagen



Le Grand Bleu, Glossybox juli 2013 voor die lange lange zomerdagen

Glossybox review Monita Kaddour, Le Grand Bleu, Glossybox juli 2013 voor die lange lange zomerdagen


Glossybox heeft het zomerse weer goed voorspeld, heel Nederland zucht onder de warmte van de heftige zonnestralen en zie, de Grand Bleu to the rescue. Juli Glossybox verrast ons met de unieke zomerse uitgave Le Grand bleu, deze heeft als inhoud 5 zomerse producten.

Verzorgende glanzende getinte lippen, 2 in 1 voor een zomerse look eye pencil, relaxed zachte voeten, volume en schitterende haren zonder vet, en kleurige nagels. Welkom zonnige weer, tijd om te stralen stralen.

Figs 'n Rouge lipbalm:Fullsize Met dit vrolijke tubetje Figs 'n Rouge heb je meteen het gevoel van zomer. Ze ruiken heerlijk fris zonder chemische nasmaak achter te laten in je mond. Het product is naast het hippe design ook nog eens 100% natuurlijk en petroleumvrij. Deze vrolijke lip Balm is getint en verzorgt de lippen. Hij voelt licht aan en laat een mooie glans op de lippen achter. Een echt zomers musthave product, mooi licht kleurtje, verzorgend en 100% natuurlijk niet op dieren getest, houd ik van.

Jelly Pong Pong – Eye pencil 2-in-1 Eyeliner & Shadow fullsize In februari werd de abonnee's van GB gevraagd welke kleur eye pencil Jelly Pong pong het meest geliefd/gewenst is. Het merendeel van de abonnee's gaf aan de steel grijze oogpotlood het mooiste te vinden. Deze zie ik terug in de juli GB. De eye pencil is een multitool, je kan er een dunne eyeliner mee plaatsen of, met een dikkere streep blenden en gebruiken als oogschaduw. De textuur is romig en vriendelijk voor gevoelige ogen. De pencil is daarnaast longlasting. De kleur is vrij intens en smeert goed uit tot oogschaduw, hierin zie ik niets van longlasting, daarvoor vind ik hem te romig/vettig. Als eyeliner prima.

Beautybird Fly High Active Foot Gel: Fullsize Een voeten-gel met vogel in de naam dat moet een geweldige trip-pel ervaring zijn. In een handomdraai je voeten zomer-klaar. De gel revitaliseert en koelt gestreste voeten Ideaal na een dag op het strand of een lange wandeling tijdens een citytrip. Ingrediënten als menthol, kamfer en eucalyptusolie hebben een verfrissend effect. De gel trekt snel in en laat een lekkere geur achter op de voeten. Wat ik er van vind: ik heb eerst mijn voeten gewassen en daarna met olijfolie en zeezout gescrubd. Voetengel ingemasseerd , Katoenen sokjes aan en deze de hele nacht aangehouden met als resultaat superzachte voeten om mij weer de hele dag te dragen.

Toni & Guy Droogshampoo: Wil je het geheim van de altijd goed zittende kapsels op de catwalk weten? Deze droogshampoo is hét antwoord van de stylisten achter de schermen van de catwalks en filmsets. Met de droogshampoo kun je je haar net dat extraatje geven voor body, volume en frisse uitstraling alsof het net gewassen is.

Het vet rondom de haarwortel wordt na gebruik direct geabsorbeerd. Na het aanbrengen even in laten werken en daarna doorkammen om lichte plekken in het haar te voorkomen. Eventueel kun je de lichte plekken ook met een droge schone katoenen doek wegvegen na het doorkammen. Ik vind dit een handig product voor die onverwachte momenten dat je snel de deur uit moet en geen tijd hebt om nog even je haar te wassen. Het volume blijft ietsje langer dan 1 uur om daarna langzaam af te nemen. Het product heeft een kapsalon geur.

Nails Inc. Nagellak: miniatuur Een felle zomerse koraalkleur, de formule van Nails Inc. zorgt voor een langdurige glanzende afwerking. Wat ik er van vind: De nagellak heeft een goed dekkend effect, na drie volle dagen zien mijn nagels er goed gelakt en glanzend uit zonder dat de lak is gaan schilveren. Minpuntje, de structuur van de lak vind ik nogal stroperig waardoor te veel lak aan het penseeltje komt te hangen, gevolg dikke laag lak op je nagel. Het vergt even tijd voor het goed op de nagels is aangebracht. Verder vind ik de prijs nogal aan de hoge kant, rond de 15 euro.

Conclusie

Leuke zomerse Box met fijne producten die ik zelf niet zo snel zou aanschaffen. Als voetencrème voldoet meestal de olijfolie of kokosolie. Wat anders uitvogelen is prima en dankbaar voor mijn voeten. Een droogshampoo had ik ook al nooit eerder uitgeprobeerd en het is goed te weten wat die nu precies doet. Prima oplossing voor een S.O.S. moment als je de deur uit moet en geen tijd heb om nog even snel je haar te wassen. De Figs lipbalm is het een favoriet product voor de zomer, veilig lippen stiften met 100% natuurlijk product. Ik ben altijd blij met nagellak en deze is welkom in mijn assortiment. De pong pong eye 2in1 pencil is wel altijd handig in de toilettas, van kleur eye potloodjes hebben we nooit genoeg er is altijd wel een moment om even bij te tekenen. Wat vonden jullie van de GB?

Monita Kaddour

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wil je reageren? heb je een tip? Leuk!, als je een reactie plaatst.
Alvast bedankt Monita

GS Nieuwste berichten.